Hollanda yenilir ise, dünya kupasında ilk torbada olmayacak. Bu sebeple beraberlik veya galibiyet hedefleyeceklerdir. Yedek kadro çıkaracaklarına ben ihtimal vermiyorum ama inşallah öyle olur
Ben de öyle düşünüyorum. Hollanda kazanmak için oynayacaktır. 3 maç kazandık diye havalara girmeyelim, Hollanda maçın mutlak favorisi.