Hollanda bu maçı önemsemezse belki bir nebze olsun direnebiliriz. Eğer yedek kadro ile çıkarlarsa ve sürpriz bir galibiyet alarak büyük bit sürprizle dünya Kupası'na gidersek iyi olur. Ama hayalperest olmamak gerekir. Hollanda kolay kolay maç vermez. Hala en büyük 2.'lik adayı Romanya.
Hollanda yenilir ise, dünya kupasında ilk torbada olmayacak. Bu sebeple beraberlik veya galibiyet hedefleyeceklerdir. Yedek kadro çıkaracaklarına ben ihtimal vermiyorum ama inşallah öyle olur