O maça çok üzülmüştüm valla. 4 Gol atıyorsun 4 yol yiyorsun. Saçma bir deplasman golü kuralıyla 2006 Dünya kupasına gidemiyorsun. Bu sefer şans bizim yanımızda olur inşallah