Nasıl bir ticaret felsefesi bu arkadaslar aynı sistemi yukarda biri 20 tl diyor biriniz 10 tl ?
Ayrıca bu tarz kodları alanlarada hayret ederim belediyenin çeşmesinden parayla su içmek gibi birşey
basit bi kodlama oldugu için okadar uçuk bi fiyata gerek duymuyorum