Site; www.gf8.org
Gördüğünüz gibi navbarda r10'da ki "yeni mesajlar" ve "yararlı linkler" kısmı gözükmemekte. Header'da bu kodlar var lakin isim olarak gözükmüyorlar. Bunu nasıl düzeltebiliriz?