Optimus için pm alayım ustam. Hesap bilgilerini de atın size zahmet.
Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
Bot teslim edildi hayırlı olsun.
bir adet bot alındı, bot bekleniyor..
Dosyalar gönderildi.
Bir adet alındı.Pm attım cevap bekleniyor.
Özel mesaja cevap verildi.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:41:09 -->-> Daha önceki mesaj 22:03:25 --
6 adet bot satıldı. Bundan sonra sadece optimus oyun scripti sahiplerine 10 liradan satışımız devam edecek.
Son 4 adet 10 liralık lisans fırsatını kaçırmayın.