OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Optimus için pm alayım ustam. Hesap bilgilerini de atın size zahmet.

Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
Bot teslim edildi hayırlı olsun.

Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir adet bot alındı, bot bekleniyor..
Dosyalar gönderildi.

BeRkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir adet alındı.Pm attım cevap bekleniyor.
Özel mesaja cevap verildi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:41:09 -->-> Daha önceki mesaj 22:03:25 --

6 adet bot satıldı. Bundan sonra sadece optimus oyun scripti sahiplerine 10 liradan satışımız devam edecek.

Son 4 adet 10 liralık lisans fırsatını kaçırmayın.