genelde kişiye parçalı calışıyorlar nasıl diyim.

Örnek e-ticaret scripti yazılıyor adamın yapcağı kısım giriş kısmı. adama sql in bir parçası veriliyor yani gerekli olan kısmı bütünü değilde parça parça veri veriliyor. adam sadece kendi kısmına bakıyor. ama siz gidip 1 kişiye bütünü ile işi yapıtıracak iseniz buna bir çare yok. bazı firmalar usb girişlerini vs.. söküyor interneti kısıtlıyor falan ama böylede yazılımcının calışma kapasitesi düşüyor.