Ben askerde OBI şube'de programcı olarak görev alıyordum, orada uygulamanın yazıldıgı bilgisayarlarda internet bağlantısı yok vede tüm çıkış birimleri iptal edilmiş durumdaydı.
Bir uygulamanın yazıldıgı bilgisayar birde internet erişimi olan bilgisayar mevcuttu.
Bu ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum.