Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Napius v2 için bilgileri alabilirmiyim.
Pm gönderiliyor.

cilginmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben şimdi anlamadım atıyorum ben worldpress sitem için bot alıcam 15 tl yemi alıcam yoksa 10 tl mi?
Hocam şu ana kadar 1 adet satıldı 9 kişi daha 10 liradan faydalanacak.
Sonrasında fiyatımız 15 lira olacak domain başı.


Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm attım
SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oyun scripti+bot için pm atıldı.
Pm'ler cevaplandı.