Bunun güvenliğini sağlayabilmek kolay bir iş değil tabiki.

Firma zaten kendi yazdığı kodları pat diye işe yeni giren çalışanının önüne dökmeyecektir, karşılıklı güvenin sağlanması gerek. Ha tabi ne insanlar görüyoruz adam 5 yıl çalıştığı yere ihanet edip gidiyor ki akraba akraba nın kardeş kardeşin arkasından iş çeviriyor, bu işin pek bir garantisi yok maalesef. Çalmak isteyen her şekilde çalar, patronların çalışanları başı boş bırakmaması karşı tarafın cesaretini biraz kıracaktır.