duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben senin gibi düşünmüyorum dostum Polo nun açık pembe ve yeşil renkli kıyafetlerini kimse giydiremez bana mesela Doğup büyüdüğüm yer büyük şehir, tutucu bir ailem de yok ama o renklerin bir erkeğe yakışmadığını, hafif gösterdiğini düşünüyorum.
işte değişiyor insanlara göre bence hafiflik hareketlerle ve yüz ifadeleriyle olur ha sorarsan pembe hayatta giymedim öylede bişe var