Detayları pm olarak alabilirmiyim hocam ?
Herkesin PM istemesinin önüne geçmek ve işlemleri hızlandırmak için PM de yazacaklarımı yazıyorum,
Ana sayfanın şu şekilde;
http://www.netteresim.com/pictures/3...27de00bb82.png
Okuma sayfasıda bu sekilde olacak;
http://www.netteresim.com/pictures/e...f1259bb632.png
Detaylar zaten kolay.