2 kez itiraz ettim hala bir cevap maili yok şu sebepden hesabı durdurduk diyede mail atmadılar ama attıklarını söylüyorlar nedir bu yayıncıların cektiği arkadaş Türk adminler bu işi ya dalgaya alıyorlar yada kendilerine bırakıyorlar piyasayı başka sebep gelmiyor aklıma yazık inanın belki benim gibi yüzlerce kişi aynı anda hesapları durduruldu hak edende vardır etmeyende ama sonuç bu şekilde hüsran olmamalı..
İlk mesajımda da sana belirttim durdurulan hesabın geri gelme tekrardan aktif olma şansı çok düşük bir ihtimaldir. 2 Değil 22 kere de itiraz etsen sana hep aynı maili atacaklar ben çok denedim bıktım artık copy paste yapıp atıyordum itirazları

daha sonra ugraşmadım bir bardak soguk su içtim..