parasını yerken güzeldi

ama hacklenınce ıyı olsun :d
bız mıllet boyleyız ıste para kazandıgın kişiden ıyı hıt gelırse ıyı gelmezse kotu
sporda aynı sekılde takım duserse takım kotu cıkarsa ıyı
saka olarak soylemıs olabılırsın ama ınsanlar hep boyle o anlamda solıyeyım dedım
alakası yok, benim tepkim .blogspot ve .wordpress leri öne almasınadır. ve güncel olmayan eski siteleri başa çıkarmasıdır.