tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
parasını yerken güzeldi ama hacklenınce ıyı olsun :d

bız mıllet boyleyız ıste para kazandıgın kişiden ıyı hıt gelırse ıyı gelmezse kotu

sporda aynı sekılde takım duserse takım kotu cıkarsa ıyı

saka olarak soylemıs olabılırsın ama ınsanlar hep boyle o anlamda solıyeyım dedım
alakası yok, benim tepkim .blogspot ve .wordpress leri öne almasınadır. ve güncel olmayan eski siteleri başa çıkarmasıdır.