CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umrumda mı, google guncelleme yaptı, bizi arka sıralara attı ya, beter olsun
parasını yerken güzeldi ama hacklenınce ıyı olsun :d

bız mıllet boyleyız ıste para kazandıgın kişiden ıyı hıt gelırse ıyı gelmezse kotu

sporda aynı sekılde takım duserse takım kotu cıkarsa ıyı

saka olarak soylemıs olabılırsın ama ınsanlar hep boyle o anlamda solıyeyım dedım