İnsallah alırsın ama bence alamazsın kapatılmıs hesaplara ödeme gecmiyorlar diye biliyorum.. hele hele bu yeni ödeme profillerinde hiç sansın yok gibi ona göre ayagını yorganına göre uzat derim gelmeyecekmiş gibi düşün gelirse ekstran olur bunlar benim görüşüm.
benim panelim dolardı ve eski sistemdi yeniye gecmemiştim bazı arkadaşlar aldıklarını söylüyorlar dedigin gibi alamicakmış gibi düşünmek en mantıklısı alırsak ne ala