Arkadaşlar vBSeo'da sorun mu var acaba? Daha önce vBSeo'nun 1gün kapalı kalması bazı vBSeo kuran sitelerin database hatası aldığına neden olduğunu görmüştüm. Şimdi de ben aynı hatayı alıyorum.

vBSeo kuruluyken anasayfanın yüklemesi bazen 5 dakikayı buluyor bazen de database hatası alıyorum. vBSeo deaktif ettiğimde sorun düzeliyor. Bu konuda bir bilgisi veyahut önerisi olan var mı?

Not: Link yapısı dışında vBSeo default ayarlarda.