SNCR_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer sorgusunu yaptıktan sonra verileri bir değişkene aktarıp onuda fopen ile rss.xml kaydederseniz daha sağlıklı olur diğer türlü yani rss.php'yi httaccess'den rss.xml şeklinde yapıpta bırakırsanız rss.xml sayfasına botların her girdiğinde sorgularınız çalışır kasma ve cpu gibi sorunlara yol açabilir.

Arkadaşa katılıyorum. Ama cache sistemi ile bunu giderebileceğini düşünüyorum.