Kendi kuyumuzu bile kendimiz açamıyoruz. Bu ülkenin mta sı ne iş yapıyor?

Herşeyi özelleştirdik, sıra daha doğru düzgün çıkmayan petrole geldi. Tabi benzin ucuz zaten ülkemizde 5 liraya 1 bidon benzin alıyoruz yeteri kadar doyduk, artık diğer ülkelerde kazansın dimi