Phonique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşırı fazla etiket eklemeyin derim ve maksimum 4 tane ile sınırlı olsun fazlası her zaman oldugu gibi zararlıdır.
Ne alakası var ? Ben bir zararını görmedim.Sonuna kadar doldururum.