Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya bende müdahil olayım. http://www.pcdepo.com/msi-ge60-0nd-6...urun10575.html Bu bilgisayar verdiğimiz paraya değermi arkadaşlar?
i7 olsa süper olurdu ancak fiyatı yinede iyi bence