dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 artık vergi ile alakalı konuların açılmasını yasaklamalı. İnsan kendi ayağına sıkar mı sorusunun cevabını bu forumda çok fazla görebiliyoruz...
aynan katılıyorum.
ve bir mod/yetkilinin bu tür konulara müdahale etmesini istiyorum.
(Kendim için değil, a,dsense kullanan tüm arkadaşlarımız için.)