Geçmiş olsun,Ümit Dinç'i iyi tanırım,vds lerin yedeklerini bulunduruyorsanız mutlaka telafi edeceklerdir,yaşadığınız storage arızası problemden de haberim var, şu anda alt yapıyı güçlendirdiler,data center değişti daha sağlam hizmet veriyorlar.Hangi firmadan hizmet alırsanız alın vds yedeklerini olası bir arızaya karşı zaten sizin bulundurmanız gerekir firmalar vds yedeklemesi yapmaz. Telefon ile ulaşamadığınızı söylemişssiniz telefon konusunda hassas davrandıklarını biliyorum cevap vermemezlik yapacaklarını düşünmüyorum.Ulaşamıyorsanız pm ile bana numaranızı iletirseniz sizi aramalarını sağlarım r10 da pek aktiflikleri bulunmuyor son bir kaç senedir.Tekrar geçmiş olsun...