Değersiz diyen arkadaşlara fikirleri için saygı duyuyorum ama KATILMIYORUM
Domain ;
3 harf
Anlamlı
Eski
Herkesin bildiği bir kelime
Ticarete açık
.Net
Daha ne olması bekleniyorki ?
Zaten milyon dolarlık demiyorki ne alan ne satan
Türkiye domain piyasasına göre gayet üst düzey
Kardeşimize Hayırlı olsun
Değerli yorumunuz ve açıklayıcı bilgileriniz için çok teşekkürler hocam...
konuyu görünce yine mi bor.net dedim valla

r10da bu kaçıncı görüşüm unuttum
Doğrudur hocam bir çok kez el değiştirdi

Yorum için teşekkür ederim...
İleride parlamasa bile en azindan 3 harf hocam. İnsallah akibetini gorebilirsiniz hayirli olsun.
Sent from my iPhone using Tapatalk
İnşallah hocam. Bunu zaman gösterecek. Yorum için teşekkürler...