Tabikide tek lisans hocam, çoklu satış fiyatı bu kadar ucuz olamaz çünkü ciddi emek sarfettim alıp kullanınca farkı sizde göreceksiniz.
Konunuza eklememişsiniz o yüzden sordum hocam. Bir sürü kişi lisanssız a sattığı oldu bu fiyata temalarını, sorayım dedim. Konunuza eklerseniz tek domain lisansı diye, sonradan devredileez satılamaz vb. diye, sonradan problem çıkmasın alan kişiyle aranızda.
Hayırlı satışlar.