ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benimde köpek dişimni ucu kırıldı artık fırçalamaya başladım hiç fırçalamayanlara benden bir formül

1- 1 çay kaşığı karbonat
2- taze yarım limon suyu
3- 2damla zeytin yağı

bunları karıştırın iyice sonra diş fırçasına emdirip dişinisi iyice
fırçalayın yutmayın mümünse diş etlerine deymesin hani acı falan yapmazda değmesin yani etkisini göreceksiniz yalnız sık sık yapmayın ( bunu yaptıktan sonra normal fırçalamaya başlayın)
Abiler haklısınız, mesajların hepsini okumadım ancak ben de şunu söyleyeyim; yaşım 18, devlet hastanesinde diş yaptırmayın..

Çekim olabilir ancak kesinlikle dolgu yaptırmayın devlet hastanesinde... Ben de 2 tane dişimi 1'i büyük kök diş; yapılan dolgunun düşmesiyle + korkudan dişciye gidemeyişimle kaybettim, gittiğimde de geç kalmıştım dolgu olmadı..
Devlet hastanesinde yapılan dolgunun kalitesinden sanırım.. En son 1 ay önce dolgu yaptırdım korkarak ALLAHTAN kanal tedavisi gerekmedi son noktaya gelmişti...


Ne yaparsanız yapın, nokta kadar da olsa çürüğünüz var ise gidip dolgu yaptırın ki ilerlemesin, ileride pişman olmayın