Konu
1 Ekimden Beri Düşüş Yaşayan Var mı ?
07-10-2013, 21:23:01
#23
dapzar
ben zaten tl ye geçme sebeplerini ciddi anlamda daha düşük tık ücretleri verebilmek için olduğuna inanıyorum mesela 0.02$ min gorduğum tbm buda tl de 0.04 oluyor şimdi tık başı 0.02tl görürüz