ben zaten tl ye geçme sebeplerini ciddi anlamda daha düşük tık ücretleri verebilmek için olduğuna inanıyorum mesela 0.02$ min gorduğum tbm buda tl de 0.04 oluyor şimdi tık başı 0.02tl görürüz