Merhaba arkadaşlar ben mart ayında istanbul da bir şirkette çalıştım ogünden beri alacagımı alamadım. 2 aydır sürekli arıyorum yatıracaz deyip oyalıyorlar. aklıma şöyle birşey geldi egerki istanbuldan bir avukat ararsa dosya hazırlandı dava açacaz diye konuşursa belki ikna olur diye. Varsa tanıdık yada avukat bu konuda yardımcı olabilirlermi.