Yav nick bir yerden tanıdık geliyor ama şimdi çıkardım. İş yerinde bir bayanla ilgili konun vardı zamanında

hatırladım.
Soruna gelince kendim dell kullanıyorum, marka olarak dell önerebilirim. Teknik servisi falan da en iyisidir. Ama bilgisayar olarak msi ve monster öneririm. Msi biraz daha ucuz olur monster yanında.
Pcdepo'dan bakabilirsin msi modellerine ge60'lar falan ucuz orada 1800'e falan bulabilirsin sanırım.