Şaka bir yana diş sağlığına gerçekten dikkat etmek gerek.Şuan tel tedavisi görüyorum tedaviye başlamak için ağızda yer açılsın diye(çenem darmış) 4 tane diş çekildi.Tedaviye başlıyalı 15-16 ay oldu şimdide en arkada et içerisinde gomülü kalan kök diş çekilecek 20 lik mi deniyor ne deniyorsa işte.

Allahtan dolgu vs. ye kadar bakım aksatmadım ama diş çektirmek bile canıma yetti dolgu vb. tedavi görenlere Allah sabır versin.

Diş çektire çektire alışkanlık oldu doktor 1 tane iğne vuruyor iyicene vur dahada vur diyorum Bağımlısı olmuşuz ***

Bu arada ankarada dişçi tavsiyesi verebilirmisiniz ? Demetevlerdeki Orta doğu tıp merkezine gitmeyi düşünüyorum. Önerebileceğiniz yer varsa çok iyi olur