yazmasın kimse bence r10'da hasetlikten geceleri uyuyamayan kişiler dolu, ertan dönmezin bir yazısı var bu fazlasıyla analtıyor okuyun derim: http://www.ertandonmez.com/turk-webm...e-gidiyor.html