Arkadaşlar reklam kodlarını yerleştirdikten sonra reklamlar hemen çıkmaya başlıyor mu yoksa beyaz bir sayfa mı çıkıyor reklamların yerinde ? Ben kodları koydum koyduğum yer beyaz duruyor acaba yanlış mı koydum reklamlar onaylanana kadar öyle mi duruyor ?


Bir de oluşturduğum yeni reklam birimlerini silme imkanımız yok mu ?
Ben bir tane denemek için açmıştım silinme yerini bulamadım aşağı resimdeki gibi listeleniyor. Herhangi bir zararı olur mu reklam birimi oluşturup kodunu kullanmasak ?