Bende aynı sekılde olmustu gecersız tıktan dolayı ancak ozmaan banka bılgılerını gırmemıstım

ısmım cok farklı oldugundan dolayı turkıyede ısmımden olamayacagını dusunuyorum alsam sıkıntı olurmu bu googlede kac yıllık bılgılerı saklıor anlamadım gıttı bırde hesabı sıl deyınce sılınıyuor zannedıyoruz