5 yıl önce M. G. Adına alınan hesabim geçersiz tik sebebi ile banlandi. Doğal olarak kendim için bir hesabim yok iki üç tane var ama es dost üstüne. Benim merak ettiğim şimdi yine M... g... için başvuru yapsam sorun olurmu. Neticede bu isimden dünyada yüzlerce vardır. Bu arada 5 yıl önceki adreste değilim. Tel de farklı yazabilirim. Düşünceniz nedir ?

Galaxy S Advanced Mobilden Tapatalk2 aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları olması gayet normaldir.