senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ömer hocam geçen v2 konusu gördüm sanırım, varmı bi güncelleme ve olursa daha önce v1 alanlar faydalanır mi?

Galaxy S Advanced Mobilden Tapatalk2 aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları olması gayet normaldir.
v2 sürümü daha çıkmadı ama çıktığında v1 alanlar geçişte %25 oranında indirim alacaktır. bilgilendirme mail yolu ile yapılacak ilginiz için teşekkür ederim