Ömer hocam geçen v2 konusu gördüm sanırım, varmı bi güncelleme ve olursa daha önce v1 alanlar faydalanır mi?

Galaxy S Advanced Mobilden Tapatalk2 aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları olması gayet normaldir.