sersat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam niye kızıyorsun ki başıma gelenleri anlatmaya çalıştım. Yani öyle bir konuşuyorsunki direk konu açma diyorsun. Başımıza gelenleridemi anlatmayalim. Arkadaşlar belki bunun içinden birşeyler cıkaracak . Backlink felan alicakti almiyacak . Yani bu yönden düşünün biraz. Konu açmiş olmak için açmadık konuyu
sorun şu oluyor her konuda bunlar aslında yazılıyor önce diğer başlıkları tamamiyle okuyup sonra bulamazsanız başlık açmanızı öneririm demek istiyorum hepsi bir konuda olsaydı sende onları okuyup bu başlığı açmak zorunda kalmayacaktın demeye çalışıyorum.