DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tonla baslık acmayın her konuda bunlar dönüyor. güncelleme devam ediyor daha sonrasına epey daha var tam saglıklı sonuclar 3-4 gün daha en az ceker. Biraz daha beklemeniz gerekiyor.
Hocam niye kızıyorsun ki başıma gelenleri anlatmaya çalıştım. Yani öyle bir konuşuyorsunki direk konu açma diyorsun. Başımıza gelenleridemi anlatmayalim. Arkadaşlar belki bunun içinden birşeyler cıkaracak . Backlink felan alicakti almiyacak . Yani bu yönden düşünün biraz. Konu açmiş olmak için açmadık konuyu