Merhaba arkadaşlar aol'un sitesinden giriş yapıyorum fakat Geçersiz bir işlem yaptınız..! olarak hata alıyorum sanırım sistem yorgunluğundan kaynaklanıyor ?
Gire bilen var mı ?
Aktif oldu mu ?
Ders seçen var mı acaba ?


Editt//
beyler Siteye giriyorumda ders secim ekranı yok malesef ??
aktif vb bişeyler demişti halk eğitim ama öyle bişeyde göremedim