Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsveç ve Norveç pahalı bir ülke evet ama oturma izni alındığında da oradan rahatı yok. Ben onun için yazdım.
sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl alabiliriz, ne gibi rahatlığı olacaktır?

Isvec ve Norvec'te eger universite okumaya gitmiyorsan (ki cok pahali yani para dayanmaz ona) oturum izni alamazsin. Evlilikte bi yoldur fakat oda kolay degil. Calisma izniyle zaten imkansiz avrupa ulkelerine gitmek.

Ayrica vizeyi maksimum 3 aylik alabilirsin, oda isine yaramaz 3 ay para harcar geri gelirsin. Ogrenci adamada 3 aylik vize vermezler zaten okulun ne olacak diye sorarlar adama.