Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsveç ve Norveç pahalı bir ülke evet ama oturma izni alındığında da oradan rahatı yok. Ben onun için yazdım.
Nasıl alabiliriz, ne gibi rahatlığı olacaktır?