qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadas ucuz bi ulkeden bahsetmis. Ustelik soyledigin ulkelere oturum izni almak evlilik disinda neredeyse imkansiz.
İsveç ve Norveç pahalı bir ülke evet ama oturma izni alındığında da oradan rahatı yok. Ben onun için yazdım.