NicTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşünce güzel fakat çok amatörce!

1) eşleştirmelere id değeri ver ve kayıt et ki arşivlensin
2) Querystring ile değil form ile eşleştir ki adamlar değer ataması görmesin url'de
3) Eşleştirme sonucunda kazananı belli et ki kullanıcı tekrar eşleştirsin.
4) kazanan tarafın başına bir taç veya renkli border geç ki adam puanlamaya bakmadan bile sonucu öğrenebilsin

Umarım başarılı olursunuz...
tespitler güzel site mantığı da ayrı bir güzel