Bende şimdi bu tür bir konu açacaktım . Vergi durumunuz işletme yazıyor . Şimdi ileride bize bunlar ceza olarak dönmesin ?
Arkadaşım neden ceza gelsin ? İnsanları boş yere kuşkulandırmayın. Eğer vergi olayı gerçekleşirse önce ki ödemelere dair vergileri alır olur biter. Neden ceza versinler ki ?