Adsense'nin esaretinden kurtulmak için bende Yandex'in reklam sistemini bekliyorum. Şuan da iki sebepten dolayı bunu Türkiye de açmadıklarını düşünüyorum! Birincisi alt yapı çalışmaları, ikincisi ise henüz reklam verenlerin iyi seviyeye gelmemiş olması...