sonucta siz uygulamaya girdiğinizde mynet in sunucularına da girmiş oluyorsunuz dilediği kodu yazabilir dolayısı ile ip niz alınmıştır.
Haklısınız ancak facebookun buna dair bir önlemi vardır diye düşündüğüm için soruyorum. sonuçta kullanıcılar facebookun. yeri geliyor adalet bakanlığına bile bilgi vermiyorlar kullanıcıları hakkında