Mahir abi yerden yere vurmuyorum. Domainin güzel olduğunu herkes söylüyor. Ben de dahil. Sadece insanların hayal ettiği şekilde bir kurgu abartılı olur demek istedim. Bor madeni işletilince bor.net'in sahibi milyarder olacak gibi bir hava estiriliyor. İnşallah olursun o ayrı bir mesele ama gerçekçi olmak istedim (: