öncelikle kolay gelsin fransa sunucunuzdan KMS p5 paketinizden kiralamak istiyorum fakat ilerleyen zamanlarda FRA p1 paketinize geçtigimizde bi sıkıntı ile karsılasırmıyız yada diyer paketlerinize