Turkıyeye gelıp adsense gırıs yaptıgınız anda askıya alınmıs olması bıraz tesaduf olmus bence. O zaten askıya alınmıstır gırınce farketmıssınızdır dıye dusunuyorum. Hem turkıyede hem almanyada gırıs yaptım hesaplarıma bı sorun olmadı