Merhaba Arkadaşlar yeni adsense hesabımda 10 doları geçikten sonra bildiğiniz gibi banka bilgileri ekleme geliyor.
Faturalandırma profili kısmında;Vergi durumunuz nedir? kısmında : İŞLETME yazıyor. Bireysel yazması gerekmiyor mu ya da herkeste mi böyle yazıyor.